Dit onderwerp heeft 240 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 16-07-2010 22:30.
Je achternaam
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 16:59
later als ik oud ben verander ik m'n achternaam dan ook in Aniumquote:Kirs schreef:
Meanwhile, over achternamen gesproken, de truuk die ze in de Donald Duck altijd deden vind ik echt briljant. Als Donald dan naar de tandarts moest, heette de tandarts T. Andentrekker ofzo.
Ik wil dan eigenlijk ook K. Irstin heten.
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 16:59quote:Harige Arie schreef:
Mij vader heet Wiebe Bijnsdorp, woonachtig in Bovenkarspel.
Komt dit je bekend voor
Nope... je zult dus wel deel uitmaken van de verstoten tak...
Maar wees gezegend met het feit dat we vrij uniek zijn in Nederland...
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 16:59Goddard.
Trinidad.
SpaansFransPortugeesEngels aftreksel...
Geen flauw idee waar de oorsprong ligt.
Enne, G, does niet zo jaloers tegen Kirstin zeg
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:00quote:Rut schreef:
later als ik oud ben verander ik m'n achternaam dan ook in Aniumquote: KirsMeanwhile, over achternamen gesproken, de truuk die ze in de Donald Duck altijd deden vind ik echt briljant. Als Donald dan naar de tandarts moest, heette de tandarts T. Andentrekker ofzo.
of gewoon
S - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:01Ik ben niet jaloers; ik ben territoriaal en vreselijk onredelijk. met vlagen zelfs staatsgevaarlijk; dus als iedereen nu even lekker ontopic gaat, dan hoef ik niemand te slopen
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:01quote:Rut schreef:
later als ik oud ben verander ik m'n achternaam dan ook in Aniumquote: KirsMeanwhile, over achternamen gesproken, de truuk die ze in de Donald Duck altijd deden vind ik echt briljant. Als Donald dan naar de tandarts moest, heette de tandarts T. Andentrekker ofzo.
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur? - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:01quote:SHEBYTE schreef:
down girl
down
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:01quote:Kirs schreef:quote: Rut
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:01Beentje..
In Utrecht ben ik in elk geval de enige met deze naam naast mijn vader. Niet mooi maar wel uniek..
En alle grapjes ken ik al..
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:02ik: U spreekt met Vucica
andere kant:
, ik wil graag spreke met mevrouw Woehoehoe
ik: ja daar spreekt u mee
(10 minuten later...)
andere kant: waar kan ik mijn CV heen sturen?
ik: naar.......
andere kant: hoe spelt u dat?
ik:
Letterlijk vertaald: vrouwtjes wolvin - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:02quote:SHEBYTE schreef:
Ik ben niet jaloers; ik ben territoriaal en vreselijk onredelijk. met vlagen zelfs staatsgevaarlijk; dus als iedereen nu even lekker ontopic gaat, dan hoef ik niemand te slopen
Je kunt natuurlijk ook gewoon ophoepelen uit dit topic...
Stanciu...
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:02quote:Owen schreef:quote: Rut
of gewoon
S
Dat issie nu al, als ik 't Tarre weglaat
RutGer S. - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:02
Ook iemand in je familie die Ger heet?quote:Rut schreef:quote: Kirsquote: Rut
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa

- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:03quote:Tjeerd schreef:
Bijnsdorp...
Nu kan het altijd slechter, Bol bijvoorbeeld of Lubbe...
Maar toch... naar aanleiding van een hele mooie achternaam die mij vandaag onder ogen kwam ben ik benieuwd of je er blij mee bent of er liever van afwil. En weet je ook waar die vandaan komt?
Bijnsdorp is een klein gehucht onder de rook van de mooiste stad van Nederland...

Wat een verhaaltjesverteller ben je toch ook...
''wat vind je van je achternaam''
Basisschoolpraat
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:03
Muil !quote:Tjeerd schreef:quote: SHEBYTEIk ben niet jaloers; ik ben territoriaal en vreselijk onredelijk. met vlagen zelfs staatsgevaarlijk; dus als iedereen nu even lekker ontopic gaat, dan hoef ik niemand te slopen
Je kunt natuurlijk ook gewoon ophoepelen uit dit topic...
Stanciu...
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:03quote:TimmisT schreef:
Ook iemand in je familie die Ger heet?quote: Rutquote: Kirsquote: Rut
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa

tis niet m'n achternaam mongeaul
Van der Starre is 't
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:04quote:TimmisT schreef:
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa

PROEST!!
Ik moet weer heel hard lachen ,maar ik durf niet meer. - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:04quote:RANDOMAESTRO schreef:quote: TjeerdBijnsdorp...

Nu kan het altijd slechter, Bol bijvoorbeeld of Lubbe...
Maar toch... naar aanleiding van een hele mooie achternaam die mij vandaag onder ogen kwam ben ik benieuwd of je er blij mee bent of er liever van afwil. En weet je ook waar die vandaan komt?
Bijnsdorp is een klein gehucht onder de rook van de mooiste stad van Nederland...

Basisschoolpraat
Niet zo he
Ik heb toevallig een hele mooie achternaam, terecht dat Tjeerd daarvan onder de indruk is
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:04quote:RANDOMAESTRO schreef:

Basisschoolpraat
Lubbe...
met z'n flubbe...
:lol::lol::lol: - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:05
Whehe, ja ik had t door, maar zat weer is voor de helft te lezen..quote:Rut schreef:quote: TimmisT
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa

tis niet m'n achternaam mongeaul
Van der Starre is 't

- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:06Het betekent;
''sterke man'' oid - Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:06
Godzijdankquote:Tjeerd schreef:quote:Mij vader heet Wiebe Bijnsdorp, woonachtig in Bovenkarspel.
Komt dit je bekend voor
Nope... je zult dus wel deel uitmaken van de verstoten tak...
Maar wees gezegend met het feit dat we vrij uniek zijn in Nederland...
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:06Geerts....

- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:07quote:Kirs schreef:quote: TimmisT
Hmm. je voornaam is:
Sterk verarmd ur?
Rutger Anium...
mooie naam voor 'n opa

PROEST!!
Ik moet weer heel hard lachen ,maar ik durf niet meer.
whehe ik maakte de grap al
alleen had timmist 'm niet door 
maar goed
- Geplaatst op woensdag 02 november 2005 17:07met zachte G dus...