Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-07-2010 22:48.
Lease een tas!
- Geplaatst op 2008-03-04 09:59:00
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Haal je Gucci bag en Prada zonnebril maar alvast tevoorschijn! Het is nog een beetje frisjes buiten, maar in Bloemendaal worden de strandtenten al opgebouwd. Heb je geen Gucci-tas? Geen paniek, je kunt er ook een huren!
Ik heb nog nooit een Marc Jacobs, Louis Vuitton of Miu Miu-tas gekocht, want ik ben veel te bang dat ik er snel op uitgekeken ben. En dan zit je met zo’n tas van een paar duizend euro. Maar als je een tas huurt hoef je daar natuurlijk hélemaal niet bang voor te zijn.
Via de site www.leaseyourbag.nl kun je zolang als je wilt een Gucci Messenger Bag, een Givenchy Stroptas of een Burberry Bromley huren. Een week, twee weken, een maand of zelfs langer. En als je echt geen afscheid kan nemen van je geleaste tas kun je tas zelfs kopen.
Zo’n fashionbag is niet alleen leuk voor een dagje strand. Misschien heb je binnenkort een date? Of ga je een dagje winkelen in de PC Hooft? Voor 10 euro per week heb je al een Louis Vuitton-avondtasje. Wil je helemaal in stijl gaan?Via de site zijn ook zonnebrillen te huur. Je moet natuurlijk wel van een beetje glamour houden.
Nog een tip via de site www.cosmoluxurybags.com kun je ook tassen huren. Ja ja, er zijn veel manieren om er een beetje chic bij te lopen! (Juliette)

- Geplaatst op dinsdag 04 maart 2008 20:58Goed idee!! ik ga kijken
- Geplaatst op woensdag 05 maart 2008 11:58Ik vind het absoluut een goed en leuk idee, maar ik zie mezelf niet met van die tasjes rondlopen.
- Geplaatst op woensdag 21 juli 2010 15:46echt super vet, ga meteeen kijken!!
- Geplaatst op woensdag 21 juli 2010 15:47hij doet t nit?!
- Geplaatst op maandag 26 juli 2010 22:48is wel goed ideeé, maar zou het zelf niet huren