Dit onderwerp heeft 396 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 15 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 25-05-2010 22:25.
Lost - Net 5 - Vrijdag - 20:30 uur
- Geplaatst op woensdag 07 februari 2007 11:47quote:Kimmie schreef:quote: BOOM-selectionMorgen.....:rolleyes:
Wat is er vandaag?
Ik heb nu seizoen 3 t/m aflevering 4 gezien........ had het zeker 4 maanden niet gezien en het voelde echt weer als thuiskomen
.
Vind dit echt de vetste serie sinds tijden
Moet ze nog steeds allemaal op dvd gaan kopen, gewoon voor de heb. Alleen ze zijn nog zo duur.... en ik wil geen kopietjes eigenlijk
.
Vandaag gaan ze in Amerika verder met aflevering 7
Dus morgen staat die wel online en raus ik m binnen.
Want we gaan natuurlijk niet wachten totdat ie pas in maart hier in NL verder gaat
Gekmakertje
- Geplaatst op donderdag 08 februari 2007 07:24
- Geplaatst op donderdag 08 februari 2007 08:16Het is eindelijk weer begonnen
Ben lekker vrij vandaag dus straks lekker kijken onder het genot van een bakje koffie
- Geplaatst op donderdag 08 februari 2007 18:58Jahoeee.... !!!
Aflevering 7 binnengesjord en bekeken
Ik spoil nog ff niks....
- Geplaatst op donderdag 08 februari 2007 19:45Ga hem zo kijken

- Geplaatst op zaterdag 10 februari 2007 15:37Vette episode weer! Maar weer nieuwe vragen! haha, hopelijk stoppen ze wel na seizoen 5 anders wordt het teveel
maar je blijft kijken he!
Wel vet dat kate en sawyer zijn ontsnapt van het eiland, benieuwd naar volgende week
- Geplaatst op zondag 11 februari 2007 01:06quote:Jasper schreef:
Vette episode weer! Maar weer nieuwe vragen! haha, hopelijk stoppen ze wel na seizoen 5 anders wordt het teveel
Wel vet dat kate en sawyer zijn ontsnapt van het eiland, benieuwd naar volgende week

Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op zondag 11 februari 2007 12:05
Het mag ook duidelijk zijn dat het niet verstandig is om in dit topic te gaan muizen nadat er een nieuwe aflevering is geweest die je zelf nog niet gezien hebt, suffiequote:Kimmie schreef:quote: JasperVette episode weer! Maar weer nieuwe vragen! haha, hopelijk stoppen ze wel na seizoen 5 anders wordt het teveel

- Geplaatst op zondag 11 februari 2007 12:52quote:BOOM-selection schreef:
Het mag ook duidelijk zijn dat het niet verstandig is om in dit topic te gaan muizen nadat er een nieuwe aflevering is geweest die je zelf nog niet gezien hebt, suffiequote: Kimmiequote: JasperVette episode weer! Maar weer nieuwe vragen! haha, hopelijk stoppen ze wel na seizoen 5 anders wordt het teveel

Nou dan ga ik wel hoor
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op zondag 11 februari 2007 15:35Heb m net gekeken, hij was weer vet! Ben echt blij met nieuwe afleveringen!
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 22:41Net de laatste aflevering gekeken die gisteren in Amerika is uitgezonden.. en ik moet zeggen:
O M G ! Wat een te vette, te zieke aflevering.. Absoluut 1 van de beste tot nu toe..:blink:
Wel weer een complete mind-fuck, maar ik heb met zowat met open mond zitten kijken net..
I need mooooooooore
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 23:19gisteren aflevering 6 en 7 gekeken.. vandaag 8 gedownload.. morgen ff checken...

- Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 00:11quote:Kevin schreef:
Net de laatste aflevering gekeken die gisteren in Amerika is uitgezonden.. en ik moet zeggen:
O M G ! Wat een te vette, te zieke aflevering.. Absoluut 1 van de beste tot nu toe..:blink:
Wel weer een complete mind-fuck, maar ik heb met zowat met open mond zitten kijken net..
I need mooooooooore
Zo dan....hier nog eentje anders.
Alsof ik al niet ontregeld genoeg was, komt deze aflevering er even overheen
TOTAL CONFUSION !!!!! - Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 09:32Ik heb 8 al wel binnen, maar kan hem pas zondag kijken...
Kan niet wachten en ben erg benieuwd, helemaal na jullie opmerkingen hierboven.
Gaan er trouwens binnenkort ooit nog een keer een paar antwoorden komen?? Het wordt steeds vager en er komen telkens maar weer meer mysteries bij..
Lost
- Geplaatst op zondag 18 februari 2007 17:448 was ook vet! Ik vind het eigenlijk niet erg als charlie doodgaat want die is toch allemaal irritant, maar nog liever zie ik claire gaan....jesus wat een zeikwijf!
Maar nog steeds veel vragen te beantwoorden hoor! Maar desmond is heel vet
- Geplaatst op dinsdag 20 februari 2007 23:03Vanaf 2 maart weer op net 5!
- Geplaatst op dinsdag 20 februari 2007 23:32quote:Jasper schreef:
8 was ook vet! Ik vind het eigenlijk niet erg als charlie doodgaat want die is toch allemaal irritant, maar nog liever zie ik claire gaan....jesus wat een zeikwijf!
ik vind die nieuwe voorspel-dude wel een leuke toevoeging btw - Geplaatst op woensdag 21 februari 2007 04:08
Dat is desmondquote:Jessica1982 schreef:quote: Jasper8 was ook vet! Ik vind het eigenlijk niet erg als charlie doodgaat want die is toch allemaal irritant, maar nog liever zie ik claire gaan....jesus wat een zeikwijf!
ik vind die nieuwe voorspel-dude wel een leuke toevoeging btw - Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 23:21Aflevering van gisteren was dan toch ineens een stuk minder dan vorige week

- Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 23:46quote:Kevin schreef:
Aflevering van gisteren was dan toch ineens een stuk minder dan vorige week
Dalen nodig om pieken te herkennen?
Echt een tussendoor/verbindingsaflevering. Beetje voorbereiding bij een schaakspelgevoel had ik erbij
Logischerwijs zit dalijk iedereen weer lekker op een eiland... Maar ja, wat is logisch in deze serie
Ik vraag 't Desmond wel ff 
- Geplaatst op vrijdag 23 februari 2007 12:03quote:Joe schreef:quote: KevinAflevering van gisteren was dan toch ineens een stuk minder dan vorige week

Dalen nodig om pieken te herkennen?
Echt een tussendoor/verbindingsaflevering. Beetje voorbereiding bij een schaakspelgevoel had ik erbij
Logischerwijs zit dalijk iedereen weer lekker op een eiland... Maar ja, wat is logisch in deze serie
Ik vraag 't Desmond wel ff 
Inderdaad....
Je moet volgens mij niet de ene aflevering met de andere gaan vergelijken in de trant van: deze is goed en deze is minder.
Alle afleveringen hebben een betekenis, sprak goeroe Boomski
- Geplaatst op donderdag 08 maart 2007 21:08Was weer een top aflevering deze week!
- Geplaatst op donderdag 08 maart 2007 21:35Net gekeken.. wel weer wat interessante dingen gebeurd ja

- Geplaatst op donderdag 08 maart 2007 22:27
wat nou goeroe, we zitten allemaal even verquote:BOOM-selection schreef:
Inderdaad....
Je moet volgens mij niet de ene aflevering met de andere gaan vergelijken in de trant van: deze is goed en deze is minder.
Alle afleveringen hebben een betekenis, sprak goeroe Boomski

- Geplaatst op donderdag 15 maart 2007 23:13Wederom erg interessant deze week