Username
Password
password
vergeten?

1. Partyscene
  2. Lifestyle
  3. Narcotica
  4. Stoppen met blowen

Dit onderwerp heeft 232 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 29-08-2010 15:54.

Stoppen met blowen

1. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,774 berichten
    Lid sinds November 2007

Nooit meer een jointje roken met Zip... :(

Nee hoor, goed van je, Lieke! :)

2. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

alleen hash scheelt al een hoop

3. Medium
    Afbeelding van spiral_stairs

3,355 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grunncity schreef:
    ik rook nu meer omdat ik gestopt ben met blowen. als ik nu zou stoppen met roken ben ik volgens mij HELEMAAL niet te genieten.
    Ach, niemand kent je...

4. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,980 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    TimmisT schreef:

ik wil ze nog wel voor je draaien hoor :wub:

5. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,774 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    zippo schreef:
    quote: TimmisT

ik wil ze nog wel voor je draaien hoor :wub:
    :blush:
    Dat vind ik lief van je! B)

6. Xtra-large
    Afbeelding van Kim1981_

Kim
    16,362 berichten
    Lid sinds November 2007

af en toe een jointje moet kunnen :-)

Niets hoeft, paarden wel -_-

7. Large
    Afbeelding van manteltje

7,886 berichten
    Lid sinds November 2007

jawel.. maar als je gewend bent dagelijks te roken is het moeilijk om van de een op de andere dag te minderen en dan maar af en toe te blowen. Dan kun je beter (even tijdelijk) helemaal stoppen, anders verval je snel weer in die dagelijkse gewoonte.

8. Xtra-large
    Afbeelding van Kim1981_

Kim
    16,362 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    manteltje schreef:
    jawel.. maar als je gewend bent dagelijks te roken is het moeilijk om van de een op de andere dag te minderen en dan maar af en toe te blowen. Dan kun je beter (even tijdelijk) helemaal stoppen, anders verval je snel weer in die dagelijkse gewoonte.
    helemaal waar!

Niets hoeft, paarden wel -_-

9. Medium
    Afbeelding van Zaahr

4,940 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ga ook stoppen!

Ben geen dagelijkse blower, maar het sluipt er stiekum toch weer een beetje in.
    Lekker weer een fris hoofdje :wub:

10. Medium
    Afbeelding van Zaahr

4,940 berichten
    Lid sinds November 2007

Na het weekend trouwens pas hoor :blush:

11. Xtra-large
    Afbeelding van Doubleyoubee

Wesley
    13,138 berichten
    Lid sinds November 2007

maandag weer even een tijdje een break :(

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com

12. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,980 berichten
    Lid sinds November 2007

zin in een joint :puke2: nog steeds niks gerookt, maar die zin mag onderhand ook wel eens oprotten :puke2:

13. Medium
    Afbeelding van Wiet

1,228 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    manteltje schreef:

true

ben een aantal jaren een dagelijkse blower geweest, maar sinds een week of drie 100% clean en t gaat me goed af :) eindelijk weer eens een echt fris gevoel....

14. Medium
    Afbeelding van oMeN

3,156 berichten
    Lid sinds November 2007

zooooo dan komt dit topic weer boven :lol:

ik ben wederom gestopt, dit keer sinds 3 weken (waarvan ik 2 weken op vakantie was :P )

helaas na mijn vorige poging weer begonnen, eerst alleen in t weekend, toen iets vaker, maar daarna weer gewoon iedere dag :( kutzooi dus

maar nu weer een poging... lukt meestal wel nadat ik een tijd niet geblowed heb (zoals op vakantie)

hopen dat t dit keer definitief is :unsure:

15. Small
    Afbeelding van jmknies

295 berichten
    Lid sinds November 2007

Heb mijn break maar weer onderbroken :-(

16. Medium
    Afbeelding van loeszie

Marloes
    1,347 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik denk dat die vreselijk 'craving' naar blowen voornamelijk komt doordat mensen verslaafd zijn aan de nicotine. Nicotine is de meest verslavende stof die we kennen.

Ik ben zo vaak gestopt met roken en meestal ging ik daarvoor in de plaats af en toe blowen. Dat af en toe werd steeds sneller dagelijks, tot ik het op een gegeven moment ZO zat was om maar elke avond suf op de bank te zitten en zelfs de telefoon niet meer op wilde nemen want dan moest ik een gesprek voeren...ben ik maar weer gaan roken. Heerlijk die helderheid, alleen het slapen gaat in eerste instantie slechter!

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het enige wat helpt is STOPPEN met blowen EN met roken want anders schiet het echt niet op.

17. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,774 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    loeszie schreef:
    Ik denk dat die vreselijk 'craving' naar blowen voornamelijk komt doordat mensen verslaafd zijn aan de nicotine. Nicotine is de meest verslavende stof die we kennen.

Nee hoor, ik raak totaal geen sigaretten aan, maar heb wel vaak zin om een joint te roken, zit m bij mij dus echt niet in de nicotine, maar de THC... -_-

Heel veel mensen vinden het trouwens raar dat ik wel blow maar niet gewoon rook, wat is daar nou raar aan vraag ik me dan af... :huh:

18. Medium
    Afbeelding van loeszie

Marloes
    1,347 berichten
    Lid sinds November 2007

Maar je stopt toch tabak in je joint?

19. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,774 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    loeszie schreef:
    Maar je stopt toch tabak in je joint?
    Ja, dat klopt, maar ik heb toch zin in een joint [dus de thc], anders zou ik wel gewoon een sigaretje opsteken... :ja:

Als ik aan een waterpijp hang, denk ik ook niet bij mezelf dat het misschien lekerder is om er tabak bij de doen... :rolleyes:

20. Medium
    Afbeelding van loeszie

Marloes
    1,347 berichten
    Lid sinds November 2007

Toch ben ik van mening dat nicotine erg verslavend is, waardoor het zou kunnen dat je meer gaat blowen, omdat je lichaam eigenlijk de nicotine roept… terwijl je geest zegt dat je gewoon zin hebt in een joint en niet in een sigaret.

Ik vond het juist vervelend om stoned te zijn, maar toch bleef ik blowen want ik was gestopt met roken. Uiteindelijk ging ik dan toch roken en was ik blij dat ik een stuk actiever en helderder was. Allemaal smoezen!! Ik was gewoon verslaafd aan nicotine. Voor mij is echt de enige oplossing stoppen met blowen en met roken. En dat is heel erg lastig, ik worstel er al jaren mee, ben al zo vaak gestopt! I am an addict!

21. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    loeszie schreef:
    Toch ben ik van mening dat nicotine erg verslavend is, waardoor het zou kunnen dat je meer gaat blowen, omdat je lichaam eigenlijk de nicotine roept… terwijl je geest zegt dat je gewoon zin hebt in een joint en niet in een sigaret.

Ik vond het juist vervelend om stoned te zijn, maar toch bleef ik blowen want ik was gestopt met roken. Uiteindelijk ging ik dan toch roken en was ik blij dat ik een stuk actiever en helderder was. Allemaal smoezen!! Ik was gewoon verslaafd aan nicotine. Voor mij is echt de enige oplossing stoppen met blowen en met roken. En dat is heel erg lastig, ik worstel er al jaren mee, ben al zo vaak gestopt! I am an addict!

heel herkenbaar. <_<

Vorig jaar ben ik in de zomer gestopt met roken en door mijn nieuwe lief dan maar gaan blowen. Eerst eentje per weekend, dan meerdere en opeens (binnen een paar weken) was het 4 x per week. Hoewel de hoeveelheid er nauwelijks toe deed, we blowden samen voor 5/6 euro per week :D

Toen ik na 2 maanden weer begon met roken, ben ik direct gestopt met blowen.

Inmiddels ben ik weer een week gestopt met roken en blowen deed ik toch al niet meer, dus alles gaat dit keer goedkomen. B)

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

22. Small
    Afbeelding van Centipede

114 berichten
    Lid sinds November 2007

rook puur .. of rook met een tabaksvervanger, zoals Dutch Spirit of Tranquilitea.

Dutch Spirit: www.dutchspirit.info
    Tranquilitea: www.consciousdreams.nl

mocht in NL een algeheel rookverbod (van toepassing op tabak) worden afgekondigd, dan kunnen dergelijke vervangers zeker uitkomst bieden in coffeeshops en uitgaansgelegenheden.

23. Large
    Afbeelding van MissTerious

8,265 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Centipede schreef:
    rook puur .. of rook met een tabaksvervanger, zoals Dutch Spirit of Tranquilitea.

mocht in NL een algeheel rookverbod (van toepassing op tabak) worden afgekondigd, dan kunnen dergelijke vervangers zeker uitkomst bieden in coffeeshops en uitgaansgelegenheden.
    Volgens mij ging het over 'stoppen met blowen' in dit topic :rolleyes:

24. Large
    Afbeelding van TimmisT

11,774 berichten
    Lid sinds November 2007

Zo ff een joint draaien! :cheering:

25. Small
    Afbeelding van Centipede

114 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Miss Terious schreef:
    quote: Centipede

Volgens mij ging het over 'stoppen met blowen' in dit topic :rolleyes:

idd :) was ook meer bedoeld als handvat voor het afkicken van tabak,
    wat echt afkicken is in vergelijking met 'stoppen met blowen'.
    hoedanook, enigszins redunderend.

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?