Dit onderwerp heeft 1 reactie, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-07-2010 00:18.
Vintage te koop.
- Geplaatst op maandag 01 februari 2010 22:42Deze vintage kleding heb ik te koop. Ik heb er een richtprijs bij staan, maar bieden kan altijd via mijn MARKTPLAATS.
Een vintage leren heuptasje. Beetje aktetas model. Afmetingen 25x19. Nog in goede staat. Binnenkant heeft een ritsvakje en 2 gewone vakjes. Past door de brievenbus. Richtprijs 12,50 incl.

Een zwart shirtje/tuniek met wijde vhals. Kan gedragen worden met legging. Is geen vaste maat, maar kan het beste bij 36/38 voor oversize effect. Richtprijs 15 incl.

Een schitterend vintage vest van echt wol en stukjes leer. Goede kwaliteit. Met schoudervulling. Heeft geen vaste maat, maar valt oversized. Past denk ik het beste bij 38/40. Past niet door brievenbus dus moet met pakketpost van 6.75. Richtprijs 20 incl.

Witte creme leren vintage laarzen van I love vintage maat 39. Nog in prima staat, alleen het hakje is een beetje versleten. Richtprijs 25 incl.

Lichtblauwe vintage Adidas shirt met vhals. Maat S. Richtprijs 10 incl.

Dit is eigenlijk een rok, maar omdat er elastiek inziet kun je het ook als strapless jurkje dragen. Zwart/wit print. Maat 36/38. Richtprijs 6 incl.

Vintage koffers, nog maar een paar beschikbaar. waaronder:
Goeduitziende vintage reistas/koffer. Komt uit jaren 70. Afmetingen: 63langx43hoog. Bevat alleen een handvat, geen band. Richtprijs 20 incl.

- Geplaatst op zondag 18 juli 2010 00:18Dit klinkt allemaal zeer interessant, maar helaas doet alleen de foto met de vintage koffers het!