1. Partyscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 233 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!

Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

1. Xtra-small
    Afbeelding van xeala

Allison
    35 berichten
    Lid sinds July 2010

hij is aan het partyen op RENESSE en het maakt me gek :x terwijl ik niet eens weet wat ik van hem wil

2. Xtra-small
    Afbeelding van shoppinglisa

lisa
    23 berichten
    Lid sinds March 2010

hij is een asshole, hij heeft met een anders gezoend toen hij drunk was..

3. Medium
    Afbeelding van CHOCOCOOKIE

#
    3,509 berichten
    Lid sinds November 2007

Vandaag was iets heel stoms gebeurd.

Een klant zei; wat ben jij mooi zeg. (wel alsof hij het gewoon meende)
    Dus ik zeg; ja dankjewel.

Ik werd uitgelachen door 2 vrouwen die aan de tafel zaten(was een groep van 12 personen. ) Omg. Wat moest ik anders zeggen? Of is het stom om ja dankje daarop zeggen. Hm het klinkt niet echt goed. xD

*

4. Medium
    Afbeelding van CHOCOCOOKIE

#
    3,509 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    shoppinglisa schreef op 31 July 2010 @ 20:31:
    hij is een asshole, hij heeft met een anders gezoend toen hij drunk was..
    Wow sterkte ermee!

*

5. Medium
    Afbeelding van IndividualS

-
    2,400 berichten
    Lid sinds November 2007

@ shoppinglisa i know what you're going trough!

oh en mijn allerliefste schat is ook niet zo leuk meer. Hij heeft weer steeds meer de behoefte om veel te zuipen en met z'n vrienden te zijn. Oh en als ik moet werken is hij opeens vrij. Maar oké hij komt er zo aan en we gaan eens even praten

http://sarahxstyle.blogspot.com/

6. Large
    Afbeelding van CatEyes

CatEyes
    6,912 berichten
    Lid sinds December 2007

BEL DANNNNNNNNNNNNNN :@:@:@:@

en nee ik ga hem zelf niet belle-_-

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.

7. Large
    Afbeelding van ElKebaba

HENK
    6,020 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    xMODEFREAK schreef op 31 July 2010 @ 23:31:

Ik werd uitgelachen door 2 vrouwen die aan de tafel zaten(was een groep van 12 personen. ) Omg. Wat moest ik anders zeggen? Of is het stom om ja dankje daarop zeggen. Hm het klinkt niet echt goed. xD

nee echt heel anders kan je niet antwoorden toch xD
    als je zo droog ''eh oke'' antwoord komt het ook zo stom over

And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\'

8. Large
    Afbeelding van levine

space bound
    9,968 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    xMODEFREAK schreef op 31 July 2010 @ 23:31:

Ik vind het niet stom wat je zei maar ik zie je echt met zo'n kop reageren: =.=" ja dankjewel ofzo *ziet het zo voor zich*. Als je dat hebt gedaan moet je ze de volgende keer met een glimlach bedanken ofzo. :')

le operation bart 141010. i just want someone elses holiday

9. Small
    Afbeelding van distantxlullaby

Esther
    448 berichten
    Lid sinds May 2010

Pff twee weken voorbij en ik mis hem nog steeds.. Morgen zie ik hem. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. Ik wil nog zo graag vechten voor ons, maar ik denk niet dat hij nog wil. Aargh. Ik mis hem!

10. Medium
    Afbeelding van Dianaaaa15

Diana
    1,411 berichten
    Lid sinds February 2009

aargh... vandaag zouden we voor het eerst in ons 1 jarig samen zijn, met elkaar een dag weg gaan. naar de dierentuin. maar ik wist al vanaf t moment dat we dat afspraken dat t niet door zou gaan. en ja hoor. vrijdag is ie ziek geworden. en helaas nu nog niet beter :(
    zaterdag gaat hij naar Ommen. en had eigenlijk gehoopt voor die tijd nog een dagje met hem weg te kunnen. maarja. aangezien hij geld t allerbelangrijkste vind. gaat hij toch de hele week wel werken. best balen dus...

11. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,781 berichten
    Lid sinds September 2008

Beetje verward.
    Die jongen die met me gepraat had over m'n ex had me uit gevraagd en het was zoooooo leuk. Heb me echt vermaakt en ik voel me heel goed bij hem. En gisteren werd het een beetje close en is het geëindigd in een snel kusje op de mond. Hij weet dat ik echt het hoofdstuk met m'n ex heb afgesloten maar het voelt nu zo raar. Ik ben kwaad op m'n ex en ik kan nu niet zeggen dat alle gevoelens weg zijn maar deze jongen geeft me zo'n goed gevoel! Ken 'm al wat langer en heb altijd interesse gehad in hem.

Maar ik voel dat ik mezelf tegenhou. Volkomen normaal natuurlijk, het is nog maar 2,5 week geleden dat het uit was. Heb een goed gevoel bij deze jongen maar ben nog niet klaar voor een relatie en ben bang dat hij te snel gaat gaan met me. Dus vandaag ga ik met 'm praten dat het nu rustig aan moet. Maar ik vind 'm zo geweldig! Ben zo lang gekwetst door een jongen en dit is een hele verademing maar ik ga tegen mezelf èn hem niet liegen. M'n ex is nog steeds af en toe in m'n gedachten maar enkel op een slechte manier.

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

12. Medium
    Afbeelding van stupidchocolate

/
    1,338 berichten
    Lid sinds April 2009

Ik word echt helemaal gek van die keal. Eerst ben ik weg, mn haar aan het doen, stond op afwezig op msn. Gaat die zeggen: Kom terug :( asjeblieft :(. Kom ik terug zeg ik ik ben dr ;D. zegt ie; nu hoeft het al niet meer. Vage keal.

13. Medium
    Afbeelding van YellowFish

M.
    2,112 berichten
    Lid sinds July 2009

De jongen waar ik verliefd op ben (al 2 jaar zonder dat hij het weet :( ) is vandaag jarig... Heb hem op Hyves gefeliciteerd, bijna als enige :P maargoed.. Jammer genoeg is hij niet zoveel op Hyves.
    Echt ik had zo gehoopt dat ik vanwege de vakantie wel wat minder aan hem zou denken en dat de verliefdheid wat minder zou worden.. maar integendeel :( Ik maak mezelf echt helemaal gek, moet continu aan hem denken, kijk echt vet vaak naar foto's van hem etc. En nu gaan we na de vakantie ook nog in dezelfde stad studeren :nee1: Pfff soms is verliefd zijn echt niet leuk meer.. ik hoop dat er snel verandering in de situatie komt.

14. Medium
    Afbeelding van FLIPSYDEx

M
    1,407 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    Dianaaaa15 schreef op 01 August 2010 @ 11:43:
    aargh... vandaag zouden we voor het eerst in ons 1 jarig samen zijn, met elkaar een dag weg gaan. naar de dierentuin. maar ik wist al vanaf t moment dat we dat afspraken dat t niet door zou gaan. en ja hoor. vrijdag is ie ziek geworden. en helaas nu nog niet beter :(
    zaterdag gaat hij naar Ommen. en had eigenlijk gehoopt voor die tijd nog een dagje met hem weg te kunnen. maarja. aangezien hij geld t allerbelangrijkste vind. gaat hij toch de hele week wel werken. best balen dus...
    ommen? jeugdcamping;p

TUMBLR whatever you do in life will be insignificant

15. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,548 berichten
    Lid sinds September 2008

FRUSTRATIE.

Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film

16. Medium
    Afbeelding van KoosKleurdoos

Julia
    2,338 berichten
    Lid sinds November 2007

waaaaaarom, oh waarom is ie zo knap?
    het is niet eerlijk :S

17. Large
    Afbeelding van CatEyes

CatEyes
    6,912 berichten
    Lid sinds December 2007

waaarom is die zo'n !@#$%^ ?
    en waarom geef ik zoveel om hem?
    ik bedoel hij doet alles verkeerd?
    iemand moet me wakker schudde

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.

18. Medium
    Afbeelding van famebridge

anoniem
    3,006 berichten
    Lid sinds August 2009

KLOOTZAK
    :(

the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth.

19. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,548 berichten
    Lid sinds September 2008

Hij heeft in ieder geval binnen één dag teruggesmst, dat is een record :') en ik vind het heel schattig dat hij zijn smsje ook echt afsluit met 'doeg' en zijn naam. En hij baalt ervan dat we niet kunnen afspreken voor ik op vakantie ga, ook goed.

Maar niks gebeurt x')
    Hij maakt geen move, ik maak geen move (ik zou wel willen maar ik kan het gewoon niet door mijn eigen problemen), en zo draaien we al een maand of twee om elkaar heen :/

Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film

20. Medium
    Afbeelding van Limoenade

--
    1,232 berichten
    Lid sinds December 2008

Poeh hee ik mis echt jou warmte en ik hield van jou.
    waarom kon ik dat toen niet zeggen en vind ik het nu zo moeilijk om je weer te smsen.

http://shebrightensupthedays.tumblr.com/

21. Small
    Afbeelding van TATA10

TATA
    131 berichten
    Lid sinds May 2010

pf. hij heeft me niet eens vastgehouden vannacht

22. Medium
    Afbeelding van Dianaaaa15

Diana
    1,411 berichten
    Lid sinds February 2009

Jupz. Helaas ommen die jeugdcamping. :(. Ik ben zo bang dat het verkeerd loopt. En dat hij daar vreemd gaat. Ik weet wel bijna zeker, dat hij daar met n ander meisje gaat slapen. Wat k dan dom ga vinden, aangezien er geen 1 mee mocht. Zelfs ik niet, die altijd overal mee naar toe gaat...

23. Xtra-small
    Afbeelding van jebuurvrouw

marlies
    78 berichten
    Lid sinds July 2009

ik heb echt zown kut probleem ..
    ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen :
    ik heb sinds een week een vriend maar we gingen eigenlijk al twee maanden,
    een andere jongen vond mij ook leuk en ik heb hem blijkbaar het gevoel
    gegeven dat ik hem ook leuk vond! dus toen ik met die andere jonge kreeg
    hij vet boos ofzo maar we hebben dezelfde vrienden! nu gaat hij dus vanavond
    ook met mijn vriendinnen wat doen en hij vraagt niet of ik ook kom echt zo
    kut ! ik weet het allemaal niet meer .. ik moest echt even me hart luchen HEERLIJK!

24. Xtra-small
    Afbeelding van idontknowathing

Anouk
    6 berichten
    Lid sinds July 2010

ik zit beetje in een rare situatie.
    toen ik nog met mijn ex had gingen we altijd met zijn beste vriend en mijn beste vriendin wat doen. dus werden we vanzelf zo´n groepje.. toen het uit ging sprak ik mijn ex bijna niet meer want die ging zich echt als een asshole tegen mij gedragen en dat kon ik op dat moment echt niet hebben aangezien ik hem nog wel zag zitten. dus toen sprak ik nog wel de beste vriend van mijn ex en hij werd een steeds betere vriend. zelfs zo´n goede vriend dat het nu echt een van mijn beste vrienden is, hij vertelt mij alles en ik hem ook best wel veel. het probleem is dat ik hem nu al een aantal maanden echt super leuk vind. ik zie hem te vaak om over hem heen te komen want elke keer als ik hem zie dan staan we weer de hele avond met zijn 2en en anders sms ik de hele dag met hem. het probleem is alleen dat hij mij niet ziet zitten, nouja ik denk het. op dit moment vind hij niemand leuk maar hij heeft de hele tijd allemaal meisjes leuk gevonden en dat ging hij dan weer aan mij vertellen en vragen wat hij moest doen enzo. ik kan niet tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind want ik ben veels te bang dat onze vriendschap eronder gaat lijden, en dan heb ik natuurlijk ook nog het probleem dat het de beste vriend is van mijn ex terwijl mijn ex mij om een reden die ik niet weet mij totaal niet meer mag. het is allemaal best moeilijk voor mij aangezien ik hem echt zie zitten en iedereen ook zegt dat het net lijkt alsof we wat hebben terwijl hij het dan weer echt niet door heeft en andere meisjes leuk vind.
    pffff, wat een verhaal haha.

25. Small
    Afbeelding van distantxlullaby

Esther
    448 berichten
    Lid sinds May 2010

Pffff hij komt over 10 minuutjes langs. Zenuwachtiiiig!

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?